Naším cílem je zajištění co nejlepší úrovně podpory od plánování systému až po běžné nejasnosti a dotazy, které mohou vzniknout v průběhu používání. Prosím neváhejte a kontaktujte nás, i když Váš dotaz souvisí se systémem třeba jen okrajově, nebo Vám třeba připadá „hloupý“. Dvouminutový telefonát bývá jednodušší než několikahodinové vlastní pátrání. Většinu dotazů vyřídíme jednoduše po telefonu nebo e-mailu, složitější záležitosti řešíme společně s týmem specialistů výrobce firmy Hygiena. Rádi Vám pomůžeme, abyste byli plně spokojeni.
- Naše kontaktní údaje naleznete v zápatí stránky, nebo v sekci Kontakty
- Pro nové zákazníky je připraveno úvodní zaškolení, kde je představena celá metoda, předvedeno správné použití, odběr vzorku, obsluha přístroje a software. Úvodní zaškolení je spojeno s dodávkou přístroje a je zdarma.
- Změnili se u Vás zaměstnanci pracující s přístrojem? Domluvte se s námi na novém zaškolení.
- Pro doplnění dalších informací můžete navštívit také webové stránky firmy Hygiena, kde je připravena knihovna technických dokumentů (odkaz na hygiena.com).
- Odpovědi na nejčastější otázky: FAQ na těchto stránkách, příp. Hygiena FAQ (odkaz na hygiena.com)
- Stránka podpory pro EnSURE Touch a SureTrend Cloud: Hygiena Help Center (odkaz na hygiena.com)
Hygiena TV
Výborným zdrojem informací je specializovaný kanál Hygiena na serverech Vimeo a YouTube, kde jsou k dispozici instruktážní videa k používání všech produktů.
- Vimeo: vimeo.com/hygienatv
- YouTube: youtube.com/user/HygienaTV
Odkazy jsou také k dispozici přímo na stránkách jednotlivých produktů.
Servis, kalibrace
Potřebujete provést ověření přístroje nebo něco opravit? Podívejte se sem: Kalibrace, servis, záložní přístroje